**Ayat Seribu Dinar**

**Ayat Seribu Dinar**
Mafhumnya:

Barangsiapa yang bertakwa kepada Allah, nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup Dan diberikannya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakkal kepada Allah, nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan ( yang dikehendaki ) Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu.

Tuesday, March 24, 2009

pictURE of my beST Friend


ni pengaruh paling besar dalam share holder aku..huhu Nur Suhana Zainuddin yang mengajar aku erti kepentingan pelajaran..apa saje yang dia wat cepat mempengaruhi aku..dia sangat rajin belajar dan aku sugguh kagum dengan kerajinan dia..daripada suhana, mula timbul minat untuk membaca buku, menelaah pelajaran dan menjadi ulat buku kerana sedari kecil aku tak minat baca buku..kami sentiasa bersaing untuk kecemerlangan..thanks suhana sudi jadi kawan baik aku..moga bahagia bersama yang tersayang..

ni hanifah a.q.a iman abu hanifah ker? hehe my best friend kat semenza sampai skang tinggal dia jela yang selalu contact sekolah menengah dulu~ hobby sama suka melukis..gambate wish u all the best nifah (",)

cik rofizah husin my x-roomate KMNS~ pandai speaking orangnya..my dictionary merangkap roomate paling kamcing..sama-sama hantu tido and hantu stay up sampai subuh..kalau rofi tak bangun aku tak bangun tapi tunggu punya tunggu rupanya dia pun tunggu aku bangun dulu hehe terpaksala aku bangun dulu, kalau tak sampai ke zohor dua-dua tak bangun-bangun huhu
selamat maju jaya ciku rofizah.


hai si gadis yang ayu..senyum terukir di bibir hehe..Bushro Ali Noordin name diberi..inila die empunya diri..talkative, kalut, baik hati, caring, minat subjek computer..ni la cik bushro kite.. my best friend di uum


ni kak Alia super sinior aku time kat proton dulu..kak alia ni suke bagi motivasi..suka betul aku dengar bila dia talk..hujah yang bernas daripada cikgu Alia..bahagiala kak lia di samping suami tercinta..amin


cik mek molek ni name dia suszilainy sulaiman a.q.a sue kawan matrik aku yang always give me support and spirit to survive merangkap cikgu garang sekolah nanti hehe..thanks su coz sudi jadi kawan baik saya..syg awk sangat


ni plak kak eja a.q.a nurliza elami yang kini bergelar wartawan sinar harian..kak eja ni jiran sebelah bilik uum 402 proton..dia selalu bagi aku semangat masa kat uum..bila la plka dapat jumpa kak eja..windu kak eja..

No comments: