**Ayat Seribu Dinar**

**Ayat Seribu Dinar**
Mafhumnya:

Barangsiapa yang bertakwa kepada Allah, nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup Dan diberikannya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakkal kepada Allah, nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan ( yang dikehendaki ) Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu.

Tuesday, May 19, 2009

kebosanan melanda

nabila, saya, salmiah, ape ek name angkasawan kita ni ..en faiz ker...lupe suda hehe and salwa
happy wedding day buat salwa yang akan melangsungkan perkahwinannya hujung bulan ni sekali gus menamatkan zaman bujangnya...moga berbahagia ke anak cucu..

huh memang bosan betul arini..nak membaca malas pula..inila kerja saya!

ni koleksi patung kak..katak hijau tu namenye ding2..bob g jalan2 la plak time ni..tu yg xde..ni la katil kak yg sentiasa kemas rapi..kain cadar yg sentiasa di iron tiap kali bangun tido..seorang gadis melayu yg sangat rajin mengemas bilik..diala juara!

ni koleksi kasut kakak a.k.a aida gadis melayu kita..tapi time ni kak tak femes g..tapi die suke sgt beli kasut..tiap kali kuar tu mesti shoping kasut dan muziumnye kat bawah katil..ni baru sebahagian banyak lagi yg tersusun rapi ka tluar bilik kami..

jurugambar profesional: Salmiah..takde keje betol la time ni..bilik ini memang sejuk tahap cipan dan boleh membekukan sesiapa yang tak tahan..tak leh nak control lak tu aircond nye..sebabtu kene pakai swtr sentiasa..mula-mula datang sini tu selsema, demam di buatnya..langkah pemanasan g toilet letak tangan kat tempat pengering tangan tu lama2..hehe

windunye nak pakai kad gantung2 ni..sungguh skema..tetapi terpaksa pakai kerana bilik ini menggunakan card touch dan tidak boleh access masuk tanpa melalukan kad ini..maklumla security nye bilik..hanya staf lam ni je boleh masuk..teringat pula nabila yang selalu datang kene wait kat luar tunggu aku datang buka baru dia leh masuk hehe..satu lagi tu kad LRT untuk sebulan..aku yg sungguh skema akan memakai kad ini walaupun di luar pejabat..udah biasa hehe..kadang-kadang g lunch kad mines punh pakai kad ni..kelako je rase..

memandangkan tak de keje dan bosan sangat2 arini..nak post gambar2 yg ada..tu je hikhikhik

No comments: