**Ayat Seribu Dinar**

**Ayat Seribu Dinar**
Mafhumnya:

Barangsiapa yang bertakwa kepada Allah, nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup Dan diberikannya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakkal kepada Allah, nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan ( yang dikehendaki ) Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu.

Monday, April 6, 2009

sape konvo nie???

ni menurut abg aku die rasa gambar ni di ambil masa aku nak turun stage tapi tak bape pasti ye ke tak haha..yang penting time ni geng2 pink atas stage...


aku penat tak ingat langsung nak bergambar..bagi jela org lain bergambar..arini aku tak lena tido..pukul tiga pagi lagi da bangun 28.3.2009.. pagi-pagi g exam mtest kpli..pastu direct g konvo huh penat..sampai TSO orang da nak beratur ke Dewan MAS,aku plak jubah pun tak pakai lagi..baru lepas berlari dalam ujan..abis konvo terus balik..kene drive plak tu direct dari sintok ke pengkalan hulu..5 jam direct non-stop..nasib bek tak accident..drive dalam kepenatan + ngantok huh.. konvo yang memenatkan!!!

tuk..bob2 da ade kawan baru tedy bear konvo..satu2 nye hadiah konvo huhu..erm selendang dari nabila 1 lagi hadiah konvo..cane nak pakai ye..belle tolong pakaikan sayer..

ni la happy family nily(my own) + stawberry(su n rofi) + bob2(tuk) + star(sal,salwa,belle,din) + teddy konvo(mak yi)

Tq sume..insyaallah hapy family ini akan sentiasa bersatu selagi hayat dikandung badan hehe

cak! welcome to our family cik teddy


cik teddy berada dalam rumahnya


sun flower say congratulation


alalala sempoinya cik teddy beristirehat


ni gambar lame..time orang len konvo..pinjam jap..time my konvo tak sempat bergambar...

No comments: