**Ayat Seribu Dinar**

**Ayat Seribu Dinar**
Mafhumnya:

Barangsiapa yang bertakwa kepada Allah, nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup Dan diberikannya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakkal kepada Allah, nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan ( yang dikehendaki ) Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu.

Thursday, August 20, 2009

Mission Possible @ Impossible (",))))))>

What is exactly meaning of mission?

Each person have their own mission

What is my mission? urm susah gak nk pk...

i have my friend who is final year medic student UM now~prinsip die adalah tidak akan berkahwin seumur hidup andai cita-cita die untuk menjadi seorang Dr tidak tercapai..Alhamdulillah mujurlah cita-cita die tercapai..kalau tak hurm tak xtawla saya cane ye..

saya pernah di cabar oleh seorang kawan, Tuan Arif time first register master aritu but my friend ni now da kuar jadi cikgu..hope he will be the best teacher forever..die cabar saya jangan balik bekerja di kg halaman if tak dapat title Dr...wah sungguh hebat cabaran itu..tidak terlintas hati ini to achieve the higher level of education~urm only Allah know what will happen to me in the future...can i achieve this? @ only just stop here~walallhualam~Allah the only one who know this!

masa kecik2 dulu impian nak masuk u pun xde..bknla xde tp xyakin dgn kebolehan diri ini alhamdulillah thanks Allah for give me this opportunity...really appreciate it...

No comments: