**Ayat Seribu Dinar**

**Ayat Seribu Dinar**
Mafhumnya:

Barangsiapa yang bertakwa kepada Allah, nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup Dan diberikannya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakkal kepada Allah, nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan ( yang dikehendaki ) Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu.

Friday, March 12, 2010

Interview JAKSA

Salam...

Dah lama tidak mengupdate blog ini dek kerana masa yg terlalu menyemburuiku...
selali tulis2 je save as a draft...tak sempat nak habiskan tulisan pastu lupa nak update lagi...

malamni buat kali pertama menjadi interviewer JAKSA kolej. Tak sangka ye..suatu hari dulu kita hanya menghadiri temuduga dan ditemuduga tapi sekarang kita pula yg jadi penemuduga.. begitu pantas masa berlalu..sedar tak sedar sudah ramai rakan-rakan sebaya menamatkan zaman bujang tahunni. Musim cuti sekolah adaje undangan perkahwinan mahupun pertunangan. sudah tuakah diri ini? owh tidak masih muda~enjoy hihi..

berbalik kepada topik interview jaksa..seramai 22 org pelajar kuo yg memohon JAKSA akan diinterview malamni. Aku selalu hadir untuk interview kerja je..interview MT ni tak pernahla pulak.. tak sabar menanti gelagat pelajar-pelajar yg akan diinterview..tunggu soalan cepu emas dari kami ye...sekian dulu buat masa ini.. 


No comments: